İYİ UYGULAMA ÖRNEKLERİ BAŞVURU FORMU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BAŞARIYI İZLEME VE GELİŞTİRME PROJESİ(BİGEP) İYİ UYGULAMA ÖRNEKLERİ BAŞVURU FORMU |
|||||||
Başvuru Bilgileri |
|||||||
İlçe |
Suruç |
||||||
Okul/ Kurum |
ONBİRNİSAN ORTAOKULU |
||||||
Okul Müdürü Adı Soyadı |
Deniz DEMİRLİ |
||||||
Telefon |
5426384209 |
E-posta |
denizdemirlimeb@gmail.com |
||||
İyi Uygulamayı Geliştiren Öğretmen Adı Soyadı |
Gizem Fatma KURU |
||||||
Okul/ Kurum |
ONBİRNİSAN ORTAOKULU |
||||||
Branş |
Matematik |
||||||
Telefon |
5302712998 |
E-posta |
gizemkuru0101@gmail.com |
||||
Uygulamayı Geliştiren Diğer Öğretmenler |
|||||||
Sıra |
Adı Soyadı |
Okul |
Branş |
Telefon |
|||
1 |
Abdurezzak CEYRAN |
Onbirnisan Ortaokulu |
Matematik |
5078476444 |
|||
2 |
|
|
|
|
|||
3 |
|
|
|
|
|||
Uygulama Bilgileri |
|
A. İyi Uygulamanın Adı |
Gezgin Soru Kutular |
B. İyi Uygulamanın Kategorisi
|
Yenilikçi Eğitim Öğretim Ortamları ve Tasarım Beceri Atölyeleri Alanındaki Çalışmalar |
C. İyi Uygulamanın Amacı (En fazla 500 kelime ile açıklayız) |
Okulumuzdaki bütün öğrencilerin, matematikle ilgili çözemediği sorularının çözüme kavuşturulması ve zamandan tasarruf edilmesi amaçlanmaktadır. |
D. İyi Uygulamanın Hedef Kitlesi (En fazla 500 kelime ile açıklayız) (Öğrenciler, Öğretmenler, Veliler, Okul Yönetimi) |
Bütün öğrenciler |
E. İyi Uygulamanın Paydaşları |
Matematik öğretmenleri ve öğrenciler |
F. İyi Uygulamanın Süresi (Ay olarak ifade ediniz) |
4 ay |
G. Uygulamanın Özeti (En fazla 1000 kelime ile açıklayınız) |
Öğrenciler, matematik dersinden çözemediği soruları, kenarına isimlerini yazıp sınıftan görevlendirilen öğrenciye verir. Her sınıftan görevlendirilen öğrenci de sınıf arkadaşlarından gelen soruları üzerinde 5,6,7 ve 8.Sınıf yazan ‘’Gezgin Soru Kutularının’’ içerisine sorularını atar. Sonra soru kutusunu görevli öğrenci matematik dersine giren matematik öğretmenlerine ulaştırır. İlgili branş öğretmenler soruları çözüp çözümleri ya kesilen sorunun altına ya da başka mini kağıda çözer. Onu da soruya zımbalayıp kim çözdüyse çözen öğretmen ismini de yazarak çözüm kutusuna koyar. Soru kutusunu da görevli öğrenciye teslim eder. Görevli öğrenci kutudaki soruları ilgili öğrencilere dağıtır. Öğrenciler çözüme bakıp anlamaya çalışırlar. Anlamadıkları çözüm olursa ilgili öğretmene soruyu götürüp çözümü anlamadıklarını söyler. Öğretmen de anlatır. Böylece soruların çözümü anlaşılır, anlaşılmayan sorular da öğretmen tarafından çözüm üzerinden direkt anlatılır. Böylelikle zamandan tasarruf edilmiş olur.
|
H. İyi Uygulamanın Sonunda Elde Edilen Çıktılar ve Sonuçları (En fazla 500 kelime ile açıklayınız) |
Öğrencilerin çözemediği tüm soruları okulda öğretmenlerine çözdürmek için zaman bulamazlarken böyle yapılarak zamandan büyük tasarruf edilebileceği gibi daha çok öğrencinin sorusu çözülmüş olur.
|
İ. Diğer (Eklemek istediğiniz afiş, fotoğraf, link vb. görselleri bu kısma ekleyiniz) |
Link eklemesi bu alana yapılabilir fakat iyi uygulamaya ait afiş, fotoğraf vb. görsellerin ilçe millî eğitim müdürlüklerine dijital ortamda teslim edilmesi gerekmektedir. Bu alana yükleme yapılmayacaktır.
|