İYİ UYGULAMA ÖRNEKLERİ BAŞVURU FORMU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BAŞARIYI İZLEME VE GELİŞTİRME PROJESİ(BİGEP) İYİ UYGULAMA ÖRNEKLERİ BAŞVURU FORMU |
|||||||
Başvuru Bilgileri |
|||||||
İlçe |
SURUÇ |
||||||
Okul/ Kurum |
ONBİRNİSAN ORTAOKULU |
||||||
Okul Müdürü Adı Soyadı |
DENİZ DEMİRLİ |
||||||
Telefon |
05426384209 |
E-posta |
denizdemirlimeb@gmail.com |
||||
İyi Uygulamayı Geliştiren Öğretmen Adı Soyadı |
Merve ÖZKAYA |
||||||
Okul/ Kurum |
ONBİRNİSAN ORTAOKULU |
||||||
Branş |
TÜRKÇE |
||||||
Telefon |
05444410272 |
E-posta |
ozkayamerve33@gmail.com |
||||
Uygulamayı Geliştiren Diğer Öğretmenler |
|||||||
Sıra |
Adı Soyadı |
Okul |
Branş |
Telefon |
|||
1 |
ENİS TÜRKMEN |
ONBİRNİSAN ORTAOKULU |
ÖZEL EĞİTİM |
05456255050 |
|||
2 |
|
|
|
|
|||
3 |
|
|
|
|
|||
Uygulama Bilgileri |
|
A. İyi Uygulamanın Adı |
BENİM KÜTÜPHANEM BENİM DÜNYAM |
B. İyi Uygulamanın Kategorisi
|
YENİLİKÇİ EĞİTİM – ÖĞRETİM ORTAMLARI VE TASARIM BECERİ ATÖLYELERİ ALANINDAKİ ÇALIŞMALAR |
C. İyi Uygulamanın Amacı (En fazla 500 kelime ile açıklayız) |
Köy okulumuzdaki öğrencilerin daha zengin bir kütüphane ile ulaşamadığı kitaplara ulaşarak zengin bir hayal dünyasına ve okuma sevgisine sahip olmaları amaçlanmıştır. |
D. İyi Uygulamanın Hedef Kitlesi (En fazla 500 kelime ile açıklayız) (Öğrenciler, Öğretmenler, Veliler, Okul Yönetimi) |
Ortaokul öğrencileri |
E. İyi Uygulamanın Paydaşları |
Sosyal medya aracılığıyla farklı illerdeki gönüllü katılımcılar ve uygulamayı tasarlayan öğretmenler |
F. İyi Uygulamanın Süresi (Ay olarak ifade ediniz) |
1 ay |
G. Uygulamanın Özeti (En fazla 1000 kelime ile açıklayınız) |
Köy okulu olan okulumuzdaki kütüphanemizin yetersiz kitap sorununu çözmek amacıyla sosyal medya aracılığıyla kitap toplama kampanyası başlattık. Sosyal medyada yaptığımız paylaşımlar aracılığıyla farklı illerdeki gönüllü katılımcılar okulumuzdaki kütüphaneye kitap desteğinde bulundular. Topladığımız kitaplar sayesinde öğrencilerimiz ulaşma imkanı olmadığı kitaplara rahat bir şekilde ulaşabildi. Okuma oranının artmasına katkı sağlamak ve çocukların hayal dünyasını zenginleştirmek için bu uygulamayı oluşturduk.
|
H. İyi Uygulamanın Sonunda Elde Edilen Çıktılar ve Sonuçları (En fazla 500 kelime ile açıklayınız) |
Okulumuza gelen yeni ve çeşitli kitaplar sayesinde öğrencilerimiz kendi okuma zevkine uygun kitap türünü keşfederek okumaya olan ilgisini arttırdı. Kütüphane kültürü oluşarak kitapları ve kütüphaneyi korumak için daha çok özen göstermeye başladılar. Ayrıca belki de kendi imkanları ile göremeyecekleri kitaplara ulaşma imkanı buldular.
|
İ. Diğer (Eklemek istediğiniz afiş, fotoğraf, link vb. görselleri bu kısma ekleyiniz) |
Link eklemesi bu alana yapılabilir fakat iyi uygulamaya ait afiş, fotoğraf vb. görsellerin ilçe millî eğitim müdürlüklerine dijital ortamda teslim edilmesi gerekmektedir. Bu alana yükleme yapılmayacaktır.
|
İYİ UYGULAMA ÖRNEKLERİ BAŞVURU FORMU
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BAŞARIYI İZLEME VE GELİŞTİRME PROJESİ(BİGEP) İYİ UYGULAMA ÖRNEKLERİ BAŞVURU FORMU |
|||||||
Başvuru Bilgileri |
|||||||
İlçe |
Suruç |
||||||
Okul/ Kurum |
Onbirnisan ortaokulu |
||||||
Okul Müdürü Adı Soyadı |
Deniz DEMİRLİ |
||||||
Telefon |
5449436010 |
E-posta |
alik19173@gmail.com |
||||
İyi Uygulamayı Geliştiren Öğretmen Adı Soyadı |
Ali KILIÇ |
||||||
Okul/ Kurum |
Onbirnisan ortaokulu |
||||||
Branş |
Türkçe |
||||||
Telefon |
|
E-posta |
|
||||
Uygulamayı Geliştiren Diğer Öğretmenler |
|||||||
Sıra |
Adı Soyadı |
Okul |
Branş |
Telefon |
|||
1 |
Ali KILIÇ |
Onbirnisan ortaokulu |
Türkçe |
0544 9436010 |
|||
2 |
|
|
|
|
|||
3 |
|
|
|
|
|||
Uygulama Bilgileri |
|
A. İyi Uygulamanın Adı |
Askıda kitap |
B. İyi Uygulamanın Kategorisi
|
Yenilikçi eğitim ortamları ve tasarım becerileri atölyeleri |
C. İyi Uygulamanın Amacı (En fazla 500 kelime ile açıklayız) |
Öğrencilerin ulaşabileceği heryerde kitaba ulaşmasi ve okuma alışkanlığı kazandırmak. |
D. İyi Uygulamanın Hedef Kitlesi (En fazla 500 kelime ile açıklayız) (Öğrenciler, Öğretmenler, Veliler, Okul Yönetimi) |
Öğrenciler öğretmenler |
E. İyi Uygulamanın Paydaşları |
Eğitimciler |
F. İyi Uygulamanın Süresi (Ay olarak ifade ediniz) |
Eğitim öğretim yılı |
G. Uygulamanın Özeti (En fazla 1000 kelime ile açıklayınız) |
Ögrencilerin ulaşabildiği heryerde kitaba kolayca ulaşması gözünün gördüğü heryerde kitabı görmesi kitap okuma alışkanlığı kazandırmak ve kitap okuma sevgisi kazandırmak amacıyla bu proje geliştirilmiştir.
|
H. İyi Uygulamanın Sonunda Elde Edilen Çıktılar ve Sonuçları (En fazla 500 kelime ile açıklayınız) |
Kitap okuma sevgisi ve alışkanlığı gelişmiştir.
|
İ. Diğer (Eklemek istediğiniz afiş, fotoğraf, link vb. görselleri bu kısma ekleyiniz) |
Link eklemesi bu alana yapılabilir fakat iyi uygulamaya ait afiş, fotoğraf vb. görsellerin ilçe millî eğitim müdürlüklerine dijital ortamda teslim edilmesi gerekmektedir. Bu alana yükleme yapılmayacaktır.
|
Okulumuzda 5 F sınıfında Fen Bilimleri dersinde ‘Ay ‘ın evrelerini temsil eden bilimsel model oluşturabilme’ öğrenim çıktısına uygun olarak öğrencilerden proje tasarlamalarını ve yapılan projeler için bir yarışma düzenleneceğini en iyi projeye ödül verileceğini ders öncesinde öğrencilerimizle konuştuk.Sonraki hafta öğrencilerimiz projelerini anlattılar en iyi projeyi seçtik ve ‘Ay ın Evreleri Şarkısı ‘ ile dersi sonlandırdık.
ABDULKADİR BOYBAY DENİZ DEMİRLİ
Okul Proje Sorumlusu Okul Müdürü-Proje Kurul Başkanı
Fen Bilimleri Öğretmeni
ARZU ARSLAN KINDIR
14.10.2024